Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ...





                              ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ

                                     
                                          "ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΕ ΤΑ ΣΠΙΡΤΑ"

                                                               


                        Κάπου στα όνειρά μου σταστέρια κάνω ευχή
να μπει μες στην καρδιά μου ό, τι έχω φανταστεί
Κάπου στα όνειρά μου  με την ευχή μου αυτή
θέλω να ξαναφτιάξω απ’ την αρχή τη γη

Ελάτε να κρατήσουμε τη σπίθα ζωντανή
την Τρίτη στο σχολείο μας με μια μικρή γιορτή
στου Δεκέμβρη τις 23 και στις 09:00 η ώρα
του 43 τα παιδιά θ’ ανάψουν μια φλόγα

Καμιά φορά τα όνειρα βγαίνουν αληθινά
μα απ’ όλους μας χρειάζεται αγάπη στην καρδιά
Δώστε  λίγη  ΚΑΛΟΣΥΝΗ  ΑΓΑΠΗ  και στη Γη  ΕΙΡΗΝΗ!







 " ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ..."



                                                                  

                                     


Την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου και ώρα 09.00 σας περιμένουμε στο 135ο Νηπιαγωγείο Αθηνών να στολίσουμε και να καμαρώσουμε μαζί με χαμόγελο και θαλπωρή το δικό μας χριστουγεννιάτικο δέντρο!!




Κάθε αστέρι που πέφτει είναι και μία παιδική ευχή. Φέτος ας γίνουν όλες πραγματικότητα...
 
 

                                                      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου