Τρίτη 5 Μαρτίου 2013

ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ 7


ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ 7
ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ: ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ
                             ΧΙΟΝΙ
                             ΣΚΟΥΠΟΞΥΛΟ
                             ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙ
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ (ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ): Μου αρέσουν οι απόκριες.  Το καρναβάλι φοράω τη στολή μου και βγαίνω έξω να παίξω και να χορέψω.  Πέρσι τις Απόκριες έπεφτε πολύ χιόνι και δε μπορούσα να βγω έξω.  Ήμουνα στενοχωρημένος .  Καθόμουνα  στο δωμάτιο μου και έπαιζα. Ξαφνικά ήρθε μια μικρή μάγισσα πάνω στο σκουπόξυλο.   Μου είπε να φορέσω  ζεστά ρούχα και από πάνω τη στολή μου.  Μου είπε ακόμα ότι θα έρθει ο μπαμπάς με το αυτοκίνητο  να με πάει σε μια γιορτή.  Εκεί θα δω τους φίλους μου με τις στολές τους.  Έτσι έγινε.  Πέρασα τέλεια.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ: Μια φορά και έναν καιρό ήρθε μια μάγισσα και ήρθε και ο μπαμπάς με το αυτοκινητάκι και με πήγε σε μια γιορτή και εκεί πέρα ήταν οι φίλοι μου που φορούσαν τις στολές  τους όπως και εγώ.  Μετά είχα πάει στο καρναβάλι, μετά όμως έριχνε χιόνι και τότε ήρθε η μάγισσα με το σκουπόξυλο  και έκανε μάγια και μεταμόρφωσε το χιόνι σε σερπαντίνες και κομφετί που έμοιαζαν  σε ελέφαντες και ιπποπόταμους και έτσι στο καρναβάλι έγινε τρελό παιχνίδι.  Και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.


ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙς: Διαβάζοντας την ιστορία του Π. ένιωσα ότι δεν υπάρχει φαντασία μέσα του και θέλησα να του δείξω πως να περνάει καλά και πως να δημιουργεί μια αστεία ιστορία .  Θα δείτε ότι η αρχή της δεύτερης ιστορίας έχει πολλά κοινά με την πρώτη αλλά με τη βοήθεια των άλλων παιδιών που του έλεγαν ιδέες , σιγά σιγά κατάφερε να φτιάξει μια αστεία και πραγματικά φανταστική ιστορία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου